When
Friday · 6:00 PM
Ends around 7:00 PM. Weekly. Next: Friday, October 2. Local time (America/Denver).
- Fellowship
- Alcoholics Anonymous
- Attendance
- In person
- Group
- Grupo Traditional Renacer de Santa Fe
- Venue
- The Friendship Club
Meeting Format
- Open
- Speaker
- Open
- Open meetings welcome anyone — family, friends, students, and people who are simply curious — not only those with a drinking or drug problem.
- Speaker
- One or more members share their story at length. Speaker meetings are a good fit if you would rather listen than talk.
Notes from the Group
Desde la plaza, vaya al suroeste en Cerrillos hasta una intersección principal donde St. Michaels Ave. es un giro a la izquierda y Osage St. es un giro a la derecha (mismo camino, nombres diferentes). Gire a la derecha en Osage (NW). Gire en la primera a la izquierda hacia Rosina. Ve al final de la calle (que es Apache Avenue) y gira a la izquierda. El club está en el lado derecho de la calle. El estacionamiento se encuentra en el estacionamiento del club, y arriba y abajo de Apache. No está permitido estacionar en el callejón al lado del club. Por favor, sea cortés con los vecinos y no bloquee sus entradas.
Report a Change
Groups change their schedules, so confirm with the group before your first visit. See something wrong? Report a change and include this page's address.
